Femei de afaceri prezente la Lady Today, Business Lady Tomorrow – 7th edition

Suntem deja foarte aproape de evenimentul care ne încântă primăvara, și anume Lady Today, Business Lady Tomorrow – 7th edition, care va avea loc pe 30 martie, la The Office Cluj-Napoca, începând cu ora 12. Evenimentul se adresează tuturor doamnelor și domnișoarelor care doresc să descopere pașii către succes, cât de importantă este crearea unei imagini, dar și a unei identități pentru o afacere mult visată.
De la această ediție specială nu vor lipsi, desigur, speakerii care ne vor povesti despre experiența și parcursul lor profesional de până acum și care ne vor îndruma cu sfaturi pentru o afacere de succes. Așadar, printre speakerii care vor fi prezenți la eveniment se numără: Anabela Luca, Mihaela Rus, Corina Sterea, Oana Țoiu, Ioana Andrievici și în cele din urmă Andra Pintican.

Anabela LUCA

Anabela Luca este o doamnă stilată și elegantă, dar și o fire amițioasă. Aceasta este antreprenor, Managing Director și Online Marketing Consultant la adLemonade – agenție de Performance Marketing. Din dorința de a se realiza mai mult pe plan profesional, a făcut un pas mare în anul 2012 prin lansarea propriei companii – Agenția de publicitate online adLemonade care este certificată ca Google Premier Partner, dar și ca una dintre primele cinci agenții de marketing online din România. Anabela are o experiență de peste 10 ani în construirea de strategii și administrarea companiilor de Pay Per Click (GoogleAds, Facebook Ads etc.), livrând rezultate aliniate cu obiectivele de business ale clienților. Pasiunea ei o reprezintă digitalul. “Cel mai mult, cu siguranță, mă pasionează online-ul. În tot ceea ce fac în fiecare zi pun multă pasiune” * – spune Anabela Luca. Aceasta contribuie activ la educarea pieței în cele peste 150 de training-uri și prezentări, fiind trainer certificat Google din anul 2013. Alături de echipa din agenție a crescut performanța în digital pentru peste 300 de branduri printre care se numără Deichman, Continental Automotive, Jolidon, How to Web etc. Parcursul profesional al Anabelei Luca nu se oprește aici, dar mai multe veți afla la evenimentul nostru Lady Today, Business Lady Tomorrow.

Mihaela RUS

Mihaela Rus este Președintele și Fondatorul AFA, adică Asociația Femeilor de Afaceri din Cluj-Napoca, înființată în anul 2004. De asemenea, se ocupă de atunci și de proiecte umanitare, iar între timp a devenit și un ambasador feminin de antreprenoriat. De peste 20 de ani, Mihaela investește zi de zi, pasiune și profesionalism în propria afacere, în Vitrina Advertising, cel mai cunoscut brand de comunicare și cea mai importantă companie din Transilvania, dar și una dintre cele mai puternice din România. Vitrina Advertising, companie națională cu sediul central în Cluj-Napoca și cu reprezentanță în București, este unicul reprezentant al României în rețeaua internațională Advertising Marketing International Network, fiind inclusă în fiecare an în Topul Agențiilor de Publicitate din România (Forbes) și unicul reprezentant din țară în rețeaua internațională AMIN. “Eu şi Vitrina suntem parte activă a generaţiei care a făcut trecerea de la comunism la piaţa liberă şi a construit practic în România sectorul publicităţii, inexistent înainte de 1990. Aş spune că, în ultimul an, Vitrina s-a definit prin stabilitatea serviciilor de creaţie şi publicitate clasice, dar şi printr-o dinamică accentuată a serviciilor în zona digitalului, care capătă tot mai multă importanţă şi au o complexitate tot mai mare” ** – declară Mihaela Rus. Aceasta a făcut din antreprenoriat un sport de performanță în care nu există limite, și-a menținut echilibrat principiile de business și de viață și a dezvoltat echipe eficiente, unite, renumite pentru creativitate și performanță.

Corina STEREA

Corina Ioana Sterea ne va povesti despre parcursul său profesional în frumusețe. Ea este fondatoarea PURE Salon și consultant în frumusețe. Datorită experienței sale de peste 10 ani în consultanța de business și pasiunea pentru metodele de întreținere a frumuseții cu substanțe naturale, Corina Sterea și-a deschis propriul business în anul 2017, situat în Bd. Dacia nr. 130 București. Pentru îndeplinirea acestui vis, Corina a obținut finanțare pentru echipamente prin programul Start Up Nation, iar restul investiției a susținut-o cu mult curaj, din fonduri personale. Este convinsă că secretul succesului în acest domeniu constă în calitatea serviciilor oferite, completate de folosirea unor echipamente performante și mânuite cu profesionalism. Acest proiect de suflet pentru Corina, PURE Salon, a fost lansat din dorința de a susține feminitatea, frumusetea și antreprenoriatul românesc. “Mă bucur de oameni minunați în fiecare zi, în fiecare săptamână și am căutat să dezvolt ideea de natural, de PURE, de relaxare și de viață sănătoasă. Aș vrea să merg pe partea de dezvoltare personală a femeilor, pentru că femeile, de cele mai multe ori, nu știu cât de frumoase sunt și asta le afectează stima de sine. În acest spirit aș vrea să organizez diferite workshop-uri” *** – a menționat Corina. Corina îmbină utilul cu plăcutul, iar rezultatele nu întârzie să apară. Ea activează într-un domeniu extrem de solicitant, cu noi provocări de fiecare dată și cu un volum mare de muncă, dar face totul din pasiune.

Oana ȚOIU

Oana Țoiu este antreprenor social, trainer, consultant și membru fondator la Global Shapers Bucharest Hub și la Social Innovation Solutions. A fost numită de fostul Prim-Ministru al României, Dacian Cioloș, ca Secretar de Stat la Ministerul Muncii Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice unde gestionează incluziunea socială și antreprenoriatul social. Datorită experienței sale de peste 10 ani în domeniul inovației sociale, Oana a derulat programe de dezvoltare atât în țară cât și în străinătate (Austria, Slovacia, Rusia etc.) pentru organizații nonguvernamentale și în mediul privat. Înainte de a lucra în mediul public, a lucrat în mediul ONG și în mediul privat ca antreprenor. Apoi a dezvoltat o afacere socială și anume Mesteshukar ButiQ (MBQ) – o rețea de producători meșteșugari de etnie romă și designeri internaționali (austrieci, suedezi) care creează și produc bijuterii și obiecte de decor cu expoziții internaționale alături de Romano ButiQ. Oana face parte cu mândrie din comunități de tineri și antreprenori din mai multe rețele precum: the Entrepreneurship Academy, AIESEC, Universitatea Alternativă, Impact Hub, Arcub, Fundațiile Comunitare, Oana Țoiu a fost nominalizată de revista Foreign Policy România ca unul dintre cei ,,101 oameni care schimbă România”, este fellow al Aspen Institute România și a beneficiat de o bursă în SUA ca Marshall Memorial Fellow.

Ioana ANDRIEVICI

Ioana Andrievici este expert negociator, trainer & coach în negociere, autor, speaker motivațional, consilier juridic și antreprenor. Grație experienței de peste 14 ani în negocieri de business și a contractelor, a înființat alături de soțul ei Compania Rubinian, firmă de consultanță și planificare în afaceri. În cadrul acesteia au dezvoltat partea de modele de contracte întocmite complex, ca bază solidă de negociere pentru ambele părți. “Pe parcursul anilor mi-am dat seama de faptul ca oamenii au mare nevoie sa stie sa negocieze, sa comunice bine unii cu ceilalti pentru a obtine ceea ce-si doresc. In mod special antreprenorii au nevoie de aceste abilitati precum si de angajati cu aceste abilitati esentiale in incheierea de contracte mai bune, stabilirea de relatii si parteneriate mai bune” **** – spune Ioana Andrievici. Pe lângă cele manționate mai sus, Ioana Andrievici scrie cărți și articole tematice în principal pe tema negocierii, cum ar fi: Negocierea si intocmirea contractelor, Cum sa negociezi bine orice si cu oricine – Ghid practic pentru succes in negocieri, Planul de negociere – model si ghid ș.a.m.d. Aceasta este membru fondator al Asociatiei umanitare ,,Maini Unite” – din dragoste pentru copii unde se implică în proiecte umanitare, organizare de evenimente, strângere de fonduri și în discursuri publice tematice, apariții media și televizate. Ca speaker motivațional, susține seminarii și oferă discursuri motivaționale, în principal pe tematica negocierii dar și cu privire la dezvoltare personală, leadership, motivare și succes, iar despre aceste lucruri va vorbi și la conferința noastră Lady Today, Business Lady Tomorrow.

Andra PINTICAN

Ultimul speaker al celei de- a 7-a ediții a conferinței Lady Today, Business Lady Tomorrow este Andra Pintican. Inspector de Resurse Umane și trainer. A studiat jurnalismul la Unversitatea ,,Spiru Haret” din București, a fost voluntar la Touched România, o fundație care era contra violenței domestice. A început să lucreze în domeniul managementului ca asistent, manager de resurse umane, recrutăr la diferite firme precum Vienna Investment Trust, VidaXL, Obiettivo Lavoro România ș.a.m.d.

Acestea fiind spuse, vă așteptăm la cea de-a 7-a ediție a conferinței Lady Today, Business Lady Tomorrow , pe 30 martie, la The Office, începând cu ora 12. Vă puteți rezerva biletul aici:

Înscrierile se pot face până în data de 28 martie 2019, ora 20:00.
Taxa de participare se achită:
• printr-un mesaj pe pagina noastră, care se poate accesa aici
• în ziua evenimentului

Tot ce ne dorim este să conştientizaţi şi să puteţi afirma în fiecare zi cu deplină încredere:

,,Da, sunt femeie şi asta spune tot!”

Source:

* https://answear.ro/

** http://revistasinteza.ro/

*** https://pr2advertising.ro/

**** http://www.ioana-consult.ro/

Articol realizat de: Andreea Larisa

Advertisements

Multe afaceri eșuează. A ta poate să fie un succes

Dacă ai dat click pe acest articol, probabil ești una dintre sutele de persoane care, atunci când este întrebată care este visul ei, răspunde cu fermitate că dorește să pună bazele propriei afaceri. Sunt sigură că ai dat și ai primit de multe ori acest răspuns de-a lungul anilor. Asta până să îți spună unul dintre zecile de profesori din facultate că nu rezonează cu un interviu de angajare.

Din cauza sentimentului de incertitudine pe care ți-l oferă cuvântul “afacere“, dar și datorită demersului pe care îl presupune, mulți renunță la acest vis. Dar nu e chiar așa. Până la urmă și să ai o proprietate disponibilă spre închiriere în regim hotelier e tot o afacere! Nu e necesar să ai o firmă cu zeci de angajați și birouri în toată țara că să te poți numi antreprenor. Te-ai întrebat vreodată de ce unele afaceri au succes, iar altele eșuează? Ei bine, sunt câteva puncte cheie de care trebuie să ții cu dinții dacă vrei să reușești. De aceea, anul acesta am ales să le abordăm în cadrul evenimentului nostru cu tradiție, Lady Today, Business Lady Tomorrow. 

Pe 30 martie vei putea auzi cei mai bine calificați speakeri din domeniu, despre cum să faci dintr-o negociere un succes, despre cum să-ți construieșți un brand și cum să-ti alegi oamenii alături de care să lucrezi.  La ce te ajută negocierile? Practic, dintr-o discuție cu cineva cu funcție de management sau execuție, obții ceva în avantajul tău. Poți să negociezi, contracte, salarii, termeni și condiții, oferte, prețuri etc.

Planul de afaceri este cel mai important atunci când vrei să îți începi o afacere. Cu ajutorul lui rămâi organizat și determini drumul de parcurs pentru o anumită perioadă de timp. Unele dintre punctele abordate în acest plan definesc strategia, misiunea, valorile și obiectivele.  De asemenea, unul dintre speakeri ne va explica de ce un brand nu este doar un nume sau logo. Brandul se referă și la identitatea proprie a afacerii în sine, la felul cum este percepută de către oameni și dacă aceștia asociază logo-ul și numele cu afacerea ta. De asemenea, vor explica la ce se referă termenii poziționare, strategie și promovare. Un subiect interesant despre care vom auzi este despre propria imagine de antreprenor. A fi Business Woman înseamnă a-ți construi o imagine și o personalitate proprie, autentică. Adică un brand. Și dacă îți construiești o imagine puternică, pozitivă, trebuie să găsești oameni care să te ajute să întărești ceea ce vrei să transmiți. De asemenea, criteriile prin care ne alegem echipa, calitățile și abilitățile profesionale pe care acești oameni trebuie să le îndeplinească, o să le aflăm tot la eveniment.

Și în final, pentru ca afacerea să meargă bine și să reziste în timp, ai nevoie de vânzări. Cu asta se ocupă marketingul. Speakerul nostru va explica cum trebuie să ne definim corect un public țintă, să determinăm care le sunt nevoile și cum să opteze pentru serviciile propriei afaceri în detrimentul concurenței.

Dacă vrei să afli mai multe detalii despre cum poți să-ți iei bilet la eveniment, intră acum pe pagină noastră de Facebook, pe care o poți accesa aici. Te asigurăm că prezența ta ne va bucura nespus, iar tu vei putea bifa o altă experiență utilă și benefică în dezvoltarea propriului viitor. Acest eveniment este pentru tine, pentru voi, dragi viitoare femei de succes! Așa că, ia-ti o prietena si vino la Lady Today Business Lady Tomorrow. Avem reducere!

Be the kind of woman that makes other women want to up their game

Articol redactat de: Cătălina

BLC marchează primăvara cu evenimentul Lady Today, Business Lady Tomorrow

Odată cu sosirea primăverii, suntem bucuroase să te invităm la noua ediție a evenimentului „Lady Today, Business Lady Tomorrow ”, un eveniment cu tradiție, marca Business Ladies Club.

Cea de-a 7 ediție „Lady Today, Business Lady Tomorrow ” va avea loc în data de 30 Martie 2019 și îţi aduce în prim-plan speakeri renumiți, meniți să te inspire și să te motiveze atât pe plan profesional, cât și pe plan personal. Tot ce trebuie să faci este să bifezi data în calendar şi să ne onorezi cu prezenţa, iar noi te vom onora cu restul: speaker de calitate, informaţii utile din aria afacerilor, strategii de business care te vor ajuta să ţinteşti inevitabil spre succes, dar şi experienţe de viaţă, menite să îţi proiecteze o imagine mai realistă asupra viitorului.

Aşadar, dragă lady, de ce să fii prezentă la eveniment?

Ei bine, regăseşti mai jos câteva argumente valide care te vor convinge necontenit:

  • Temele abordate te vor ajuta să descoperi care este secretul unei afaceri de success;
  • Vei afla de la profesioniști cum se realizează în mod corect o negociere sau cum să îți promovezi o idee de business;
  • Informaţiile de calitate şi atitudinea plină de profesionalism vor sta la baza acestui eveniment;
  • Te vei confrunta în mod direct cu persoane care au în spate o vastă exerienţă în lumea afacerilor;
  • Le vei putea adresa întrebări, pentru a-ți clarifica anumite aspecte sau chiar vei avea ocazia să îi contactezi;
  • Ideile și sfaturile preluate de la speakeri te pot ajuta să îmbunățești eficient activitatea ta pe viitor;
  • Acestia te vor inspira şi te vor încuraja să construieşti cu încredere bazele viitoarei tale afaceri de succes;
  • Este o ocazie bună de a cunoaște noi persoane și de a-ți extinde atât viaţa socială, cât şi cea profesională;

Dacă am reușit să îți atragem atenția, te așteptăm cu drag în data de 30 Martie, la The Office, Cluj Napoca.

Prețul unui bilet de participare este accesibil fiecăreia dintre noi, respectiv:

~ 45 Ron pentru studente

~ 60 Ron pentru non-studente

Mai mult decât atât, îţi poţi achiziționa biletul la eveniment până în data de 15 Martie, profitând  de oferta “Early Bird” :

~ 35 Ron pentru studente

~ 50 Ron pentru non-studente

Rezervă-ți biletul aici

REMINDER!!!

* Înscrierile se pot face până în data de 28 MARTIE 2019, ora 20:00.

** Taxa de participare se achită:

~ în perioada 4-8 MARTIE la standul BLC din cadrul FSEGA

~ printr-un mesaj pe pagina noastră, pe care o poţi accesa aici

~ în ziua evenimentului

Stay tuned!

,,Opportunities don’t happen, you create them!”

Redactat de: Antonia Daniela

Motivaţia – un prim pas spre succes

”Cea mai mare motivaţie a mea? Să îmi lansez provocări.” – Richard Branson

Te-ai întrebat vreodată care a fost motivaţia din spatele acţiunilor tale? Indiferent de magnitudinea rolului său decizional, un lucru este cert: nimic nu este mai insondabil decât sistemul de motivaţii din spatele acţiunilor noastre şi nimic nu ne garantează călătoria spre culmile succesului mai mult decât această forţă, care ne transformă visurile în obiective, iar obiectivele în realitate. Odată ce ne stabilim ţelurile şi îndreprindem acţiuni spre îndeplinirea acestora, inevitabil, întâmpinăm dificultăţi care ne afectează productivitatea şi eficienţa.

Fie că este vorba de oboseală, de eşecuri care ne subminează stima de sine sau de afirmaţiile descurajatoare ale persoanelor din jur, păstrarea motivaţiei reprezintă una dintre cele mai solicitante provocări. Încercând să ne găsim motivaţiile în ceilalţi, omitem faptul că universul ce trebuie “cucerit” este în primul rând, cel interior. Noi înşine suntem făuritorii motivaţiei din care derivă dorinţa de succes, de perfecţionare continuă. Aceasta ne conturează gândirea, ne determină emoţiile şi atitudinea în faţa vieţii. Renunţare, blazare, frică, optimism sau curaj – alegerea ne aparţine.

Odată ce ne definim motivaţia, aceasta poate lua forma unei extraordinare forţe motrice, o forţă interioară care nu se lasă definită de sfaturile, părerile şi influenţele din exterior. Putem să ne cucerim fricile de necunoscut şi de eşec în momentul în care avem răspunsul la întrebarea “De ce?”, iar ori de câte ori treptele succesului ni se par intangibile, să reconsiderăm începutul călătoriei şi să îl justificăm. Sfârşitul călătoriei ar fi reprezentat de pierdea în van a unor eforturi şi acţiuni întreprinse cândva cu entuziasm, dar continuarea acesteia ne-ar putea oferi satisfacţii şi victorii incomensurabile, dobândite prin determinarea de a excela.

Te întrebi cum poţi să îţi păstrezi motivaţia animată? Ei bine, ţi-am pregătit o serie de paşi, care, sperăm noi, să te ajute în procesul de realizare al aspiraţiilor tale curente, dar şi trecute, care au fost abandonate din cauza diverşilor factori externi.

Reconsideră-ți reuşitele!

Paşi mici, dar care, în final, se dovedesc cruciali şi, care, îţi pavează drumul spre succes – acordă-ţi un moment de respiro, determină-le importanţa şi drumul asiduu pe care l-ai parcurs spre înfăptuirea lor.

Trecerea timpului are tendinţa să ne estompeze reuşitele anterioare, şi, totodată, să le minimalizeze amploarea, acordându-le cu trecerea timpului un grad de neînsemnătate. Pe cât este de înţeles, pe atât este de important să ne reiterăm succesele şi să ne amintim că suntem capabili de lucruri măreţe, în ciuda obstacolelor şi a dezamăgirilor întâmpinate. Momentele de incertitudine pot fi cu success combătute prin conştientizarea calităţilor şi a forţelor interioare, care încununează o excelentă abilitate de a persevera în urcarea scării ce atinge succesul.

Alcătuieşte-ţi o listă cu paşii pe care i-ai întreprins, şi rezultatele acestora. E posibil să fii surprins de concluziile generale. Astfel, frustrarea cauzată de unele eşecuri se va diminua şi se va transforma în mândrie şi în dorinţă de perfecţionare. Sărbătoreşte-ţi succesele, extrage lecţii din insuccese şi stabileşte-ţi noi ţeluri îndrazneţe!

Aminteşte-ţi că tu deţii controlul!

Îndoieli, frică de eşec şi considerarea unor obiective ca fiind irealizabile – toate acestea pot constitui o sursă a lacunelor motivaţionale.

Dacă un plan nu mai coincide cu nevoile şi aşteptările tale curente, alcătuieşte unul nou sau revizuieşte anumite aspecte. Uneori, nesiguranţa ne dă impresia că suntem lipsiţi de putere de decizie şi alegere, chiar dacă este vorba de propriul nostru destin. Nimic mai greşit! Ne datorăm nouă înşine ca acţiunile noastre să ne împlinească sufleteşte.

Nimic nu este mai constant decât schimbarea, iar dacă simţi nevoia acesteia, să nu îţi fie teamă să înaintezi spre ea. Nu datorezi explicaţii nimănui. Uneori, lucrurile care ne aşteaptă sunt mult mai benefice decât cele pe care le lăsăm în urmă. Dacă urmăreşti un obiectiv fără vreo urmă de motivaţie, mai mult ca sigur rezultatele vor întârzia să apară şi pierzi timp care ar fi putut fi folosit mult mai eficient. Astfel, o motivaţie precară devine sinonimă cu o motivaţie inexistentă.

Găseşte un răspuns la întrebarea “De ce?”

Aminteşte-ţi de ce ai început şi defineşte-ţi aşteptările. Poartă nişte discuţii cu tine însuţi/însăţi, consolidează-ţi convingerile şi recâştigă-ți concentarea şi dorinţa de a continua. Pentru a duce la îndeplinire planurile pe termen lung, acestea trebuie să fie însoţite de motivaţii profunde, care să îţi hrănească pozitiv atitudinea. Atitudinea îţi va da încredere în a persevera, iar perseverenţa este răsplătită prin reuşite.

Se spune că motivaţia este caracterizată de efemeritate, aşadar, este cu atât mai necesar ca aceasta să fie constantă. Un moment de ezitare poate aduce sfârşitul unei munci îndelungate.  La originea oricărei mari realizări stă dorinţa realizării. De aceea, este necesar să ştii să-ţi aprinzi şi să-ţi întreţii acest foc interior al motivaţiei – astfel vei deştepta şi te vei putea sprijini pe forţa latentă din tine.

În cele din urmă, poate succesul este determinat de o motivaţie suficient de puternică, astfel încât să continui de fiecare dată, chiar şi după cele mai aprigi înfrângeri.

 


Ca şi o concluzie generală, nu natura motivaţiei este cea definitorie, ci, mai degrabă, intensitatea ei şi a eforturilor care o însoţesc. De cele mai multe ori, între succes şi eşec, distanţa este delimitată de un singur gând: “POT!”.

 

Redactat de: Nico Anca

Cu BLC, sesiunea ta este pe cale să devină mai ușoară.

Pentru mulți dintre noi, noul an reprezintă oportunitatea perfectă pentru reflectarea asupra situației noastre curente, pentru stabilirea unor țeluri îndrăznețe, și pentru realizarea planurilor care să ne aducă în punctul în care să afirmăm: ,,Am reușit!”.

pexels-photo-167682

 Te pregătești pentru examene? Nu e niciodată prea devreme sau prea târziu pentru a dezvolta abilități eficiente de învățare. Fie că treci prin emoțiile primei sesiuni sau nu, o strategie bună reprezintă cheia succesului spre obținerea unor note cât mai bune. Business Ladies Club este alături de tine și în această perioadă, așa că am alcătuit o listă de 5 pași, pe care, dacă îi urmezi, sperăm să îți facă un început de an mai bun.

  1. Fiecare zi trebuie să fie însoțită de un plan de studiu.

Timpul este prețios, iar studenții care nu învață nimic până în seara dinaintea examenului o știu cel mai bine. Pentru evitarea unei astfel de situații, te sfătuim să îți stabilești în fiecare zi o listă cu pași mici, dar eficienți, pe care să o ai în apropiere în momentul în care începi să studiezi – șansele să îți atingi scopul sunt cu atât mai mari, cu cât vei fi mai mândru/mândră de îndeplinirea treptată a sarcinilor.

 Îți recomandăm să îți alcătuiești lista în funcție de criterii precum: cantitatea, dar și dificultatea materiei care trebuie parcursă la disciplina respectivă, timpul rămas până la ziua examenului, și nivelul de cunoștințe pe care l-ai acumulat până în prezent. În ceea ce privește programarea examenelor, încearcă pe cât posibil să ai o pauză de 2-3 zile între acestea, în funcție de gradul de dificultate. Fă o recapitulare în ziua anterioară, și asigură-te că o să ai parte de odihna necesară.

O să fie greu? Cu siguranță! Imposibil? Nicidecum! Trebuie să ai în vedere faptul că drumurile presărate cu impedimente sunt cele care ne aduc cea mai mare satisfacție. De multe ori, între succes și reușită, distanța este măsurată de convingerea noastră că putem, că suntem capabili de lucruri mărețe. Păstrează-ți calmul. Cu cât eforturile de acum sunt mai consistente, cu atât mai mult și mai repede poți să te bucuri de rezultate și să sărbătorești mai târziu.

  1. Găsește locul potrivit.

Ai destul spațiu pentru materialele de studiu? Lumina este potrivită? Un loc liniștit, de preferabil doar al tău, și care să nu prezinte o distragere de la țelul stabilit, este absolut esențial. Asigură-te că absolut orice te înconjoară îți stimulează capacitatea de concentrare, și îți asigură confortul. Unii dintre noi au nevoie de un spațiu curat și organizat, în timp ce alții se simt mai productivi și motivați într-un mediu mai dezorganizat. Gândește-te care variantă funcționează cel mai bine pentru tine, și treci la fapte! Muzica de fundal te poate ajuta. (check this out)

https://www.youtube.com/watch?v=9uKVI6_Fm4g

Ești student/ă, stai la cămin, iar camera de lectură nu reprezintă o opțiune viabilă pentru tine? Cu siguranță ai remarcat multitudinea de cafenele și localuri din Cluj. Ei bine, sperăm că nu vei fi surprins/ă când îți vom spune că unele dintre acestea pot reprezenta un mediu ambiant propice studiului. Așadar, îți sugerăm câteva locuri, printre care sperăm să îl găsești pe cel care ți se potrivește cel mai bine: Biblioteca Centrală Universitară „Lucian Blaga”, Papillon Cafe, Flowers Tea House, Kafea, Bujole, Yolka, Mint Bistro.

  1. O pauză scurtă este binevenită oricând.

Până și supereroii au nevoie de o pauză, iar noi, studenții, cu atât mai mult. Un nivel optim de concentrare nu poate fi menținut dacă nu ne dăm o șansă de recuperare după efortul depus. La fiecare 25 de minute, rezervă-ți 5 minute de liniște și relaxare (recomandă specialiștii). Meriți! Cu o minte odihnită poți trece munții, așa că, este de la sine înțeles faptul că o sesiune nu îți va putea sta în cale.

Dacă simți nevoia unei pauze mai lungi, rezervă-ți-o fără să te simți vinovat/ă! Fie ca aceasta va lua forma unei plimbări, a unei discuții cu cineva care îți aduce o stare de confort sau a ascultării melodiilor preferate, important este să îți ofere doza de odihnă și motivație de care ai nevoie.

Chiar dacă simți că reprezintă o abatere de la planul de învățare, te asigurăm că rezultatul va fi exact contrariul: pauzele scurte și regulate nu numai că îți îmbunătățesc capacitatea de concentrare, dar aduc un aport semnificativ și productivității tale.

  1. Folosește schițele și diagramele.

Memoria vizuală poate deveni cel mai bun prieten al tău în perioada sesiunii, mai ales când vrei să recapitulezi materia deja parcursă. Pentru început, oferă-ți o provocare: scrie tot ce știi despre un anumit subiect și identifică lacunele – cu determinarea suficientă, în scurt timp acestea vor deveni inexistente.

În perioada imediat anterioară examenului, concentrează toată materia într-o pagină prin intermediul diagramelor. Notându-ți ideile în acest format rezumativ, îți vei reîmprospăta memoria, iar obținerea unei note mari este asigurată. Nu pierde timpul cu repetarea noțiunilor care au un grad mare de stăpânire, ci axează-te, mai degrabă, pe cele care îți provoacă o anumită nesiguranță – astfel vei parcurge toată materia.

 Dacă ai la îndemnână modele de subiecte din anii anteriori, ar fi bine să le parcurgi și pe acestea, fără ezitare. Te vor ajuta să te obișnuiești cu structura întrebărilor, dar și cu conștientizarea timpului recomandat pentru fiecare întrebare.

  1. Să nu îți fie teamă să ceri ajutor.

Fie că este vorba despre organizarea grupurilor de studiu împreună cu prietenii sau nevoia lămuririlor din partea profesorilor asupra anumitor neclarități, este important ca fiecare întrebare care apare pe parcursul procesului de studiu să nu fie lăsată fără răspuns. Înconjoară-te de oameni care au aceleași așteptări de la această perioadă ca și tine, motivați-vă și ajutați-vă reciproc. Dacă nu puteți să vă întâlniți foarte des, rețelele de socializare cu siguranță o să vă scoată din impas.

De asemenea, poți cere sfatul colegilor din anii mai mari, care îți înțeleg situația și care îți pot împărtăși câteva secrete dobândite prin propria experiență. Important este să conștientizezi că nu ești singurul care trece sau care a trecut prin sesiune, iar dacă alții au putut să obțină note mari, cu siguranță și rezultatele tale pot să fie cel puțin la fel de bune.



Ca și sfat final, găsește strategia de învățare care consideri că este cea mai potrivită pentru a-ți maximiza eficiența, și oferă-ți mici recompense în momentul în care duci la îndeplinire anumite sarcini, astfel încât să rămâi motivat/ă. ,,Pot” – acesta este gândul care trebuie să te însoțească permanent în perioada sesiunii, iar dacă rezultatele nu vor fi cele așteptate, nu te descuraja, există și sesiunea de restanțe sau măriri, în care poți să îți acorzi o a doua șansă la reușită. 

Study hard now so as to have a reason to party even harder later!

(Articol întocmit de Nicoleta Anca)

SPECIALIȘTII IN HR SE REUNESC LA CLUJ-NAPOCA, ÎN CADRUL EVEIMENTULUI OPERATIONAL HR

”Operational HR” ajunge la Cluj-Napoca. Evenimentul va avea loc pe 1 și 2 noiembrie 2018, la Hotel Golden Tulip Ana Dome.

Mediul de business s-a transformat în ultimii ani, iar companiile ce au realizat acest lucru și s-au adaptat din punct de vedere organizațional au fost cele ce s-au bucurat de succes. Privind dincolo de procese și strategii, putem remarca o întreagă societate în schimbare. Cât de bine înțelegem angajatul modern, valorile și prioritățile sale? Ce îl motivează? Ce îl cucerește? Ce îl fidelizează?  Care sunt valorile societății actuale și cum se reflectă acest lucru la nivel de HR?

Desfășurat pe parcursul a două zile și bucurându-se de prezența unor specialiști cu experiență, evenimentul va crea contextul unor discuții pragmatice asupra tendințelor în resurse umane.

Ne bucurăm să îi avem alături pe:

  • NICOLETA AZOIȚEI, HR Manager – Cluj Site, GENPACT
  • OANA CIOBANU, HR & CSR Manager, UP ROMANIA
  • STELIAN BOGZA, Co-Founder, BENEFITONLINE
  • CRISTINA ULEȘAN, Chief People Officer, PIZZA HUT, PIZZA HUT DELIVERY, KFC, TACO BELL – part of SPHERA FRANCHISE GROUP
  • CARMEN MEȘTER, Experienced HR Manager
  • MIHAELA RĂDULESCU, Fondator și Consultant de Branding, INNEROUT – REPUTATION MANAGEMENT
  • ANCA PĂUN, Talent Acquisition & Employer Branding Manager DACH, Nordics & South Central Europe, BRITISH AMERICAN TOBACCO
  • MARIAN HANGANU, Sales Manager, ROMANIAN SOFTWARE
  • LUIZA BANYAI, HR Development Manager, ENEL
  • SORINA BUTEA, HR Manager STARBUCKS SEE, AMREST COFFEE
  • VASILICA ZULD, HR Director, SOFTVISION
  • GEORGIANA ANDREI, Corporate Sales Director, REGINA MARIA
  • ADELINA FRONEA, Coach & Senior HR Consultant
  • LIANA PRECUP, Human Resources Manager, Evozon Systems
  • OANA PIPER, HR Manager, SOLINA ROMANIA
  • LAVINIA ALEXIE, HR Manager, PHILIP MORRIS ROMANIA
  • RADU PANAIT, Consultant – Agile in HR                                                                                                                                                                                                                                   

Înscrierea la evenimentul OPERATIONAL HR se poate face online, pe site-ul BusinessMark – link, unde puteți regăsi, totodată, mai multe detalii despre eveniment.

Evenimentul este organizat de BusinessMark.

Ne vedem acolo!

#BLCRecomanda #HRevent #OperationHR

Business Ladies Club prezintă Business Ladies Club

Business Ladies Club nu este doar o altă organizație studențească. Aici, nu facem lucrurile la fel ca alții. Tocmai de aceea, nu își vom spune cine sau ce suntem. În schimb, îți vom enumera toate acele aspecte care nu ne reprezintă.

În primul rând, vrem să știi că, în cadrul Business Ladies Club nu iți vei pierde timpul fară vreun scop concret. BLC nu este genul de organizație în care membri vechi monopolizează discuția și nici locul în care te vei simți outsider. Aici, nu respingem diversitatea și nu spunem ,,nu” criticii, atât timp cât este constructivă.

Nu acceptăm in rândurile noastre oameni vitruvieni, care cred că știu deja totul. Nu acceptăm persoane care se dau bătute la primul obstacol. Nu vrem să auzim ,,Nu se poate”, ci ,,Hai să încercăm și altceva”. Nu ne dorim persoane care nu sunt ambițioase și nu își doresc o evoluție perpetuă.  Nu vrem să fii doar o altă voce din mulțime, ci ne dorim să ai propria ta voce, pe care să o susții cu încredere. Nu ne plac oamenii care nu știu că și distracția e o parte esențială a vieții.

La Business Ladies Club nu îți vei face doar cunoștințe, ci vei lega prietenii pe viață. Aici, feminismul nu reprezintă doar un concept care sună bine, ci o realitate pe care o vei simți în fiecare zi. Noi nu doborâm niciodată, ci ridicăm, sprijinim și motivăm pe fiecare dintre membrele noastre. De aici nu vei pleca fără amintiri dragi. Aici nu vei învăța decât lucruri relevante, de la oameni de succes, care nu cunosc însemnătatea cuvântului ,,renunț”.

Business Ladies Club nu este doar o organizație studențească, este mult mai mult decat atât: este locul în care vei învăța: de la noi, de la alții, de la tine însățiș este locul în care te vei dezvolta, atât din punct de vedere personal, cât și profesional; este locul în care vei fi înconjurată de femei puternice, care îți vor fi alături indiferent de condiții.

Singurul ,,da” care contează acum este acesta: Da, vrem să te cunoaștem! Dacă îți dorești să faci parte dintr-o organizație în care lucrurile sunt altfel, aplică pentru Business Ladies Club și haide să descoperim împreună secretele viitoarelor femei de afaceri.

,,Pentru că în spatele oricărei femei de succes, stă un grup de alte femei puternice, care o susțin.”

29063752_1569545423114143_6506621033950123123_o

Tehnologia dă tonul în afaceri

Este un lucru binecunoscut faptul că societatea actuală este dominată de tehnologie. Evoluția tehnologică se petrece într-un ritm amețitor și este adeseori dificil să rămâi conectat la cele mai noi trenduri din domeniu. Acesta este motivul pentru care ne-am gândit să trecem în revistă trendurile anului 2018 din aria tech, reflectate în business.

 Stock market

Ever heard of Wall Street? Ei bine, cu siguranță să investești nu este o noutate. Însă oportunitățile existente la acest moment în ceea ce privește bursa sunt mai numeroase ca niciodată. Dar ca să poți investi, trebuie în primul rând să înțelegi ce este bursa.

Când se înființează o companie, aceasta e privată. Persoana, sau persoanele care înființează compania au ca scop obținerea de profituri. Cu timpul, aceste persoane pot ajunge la concluzia că ar fi în beneficiul lor să transforme compania într-una publică, listând-o la bursă. Astfel, orice doritor poate obține o parte din companie cumpărând acțiuni, prin intermediul bursei.

Pe scurt, bursa e o instituție financiară, prin intermediul căreia companiile pot sa le vândă investitorilor acțiuni, obligațiuni și alte produse financiare.

 Moneda virtuală (cryptocurrency)

Anul 2018 a reprezentat anul de glorie al monedei virtuale. Primită de mulți cu scepticism și de și mai mulți cu interes și entuziasm, moneda virtuală a fost pe prima pagină a tuturor publicațiilor de profil, și nu numai. Dar ce este mai exact moneda virtuală și de ce este un hot topic al momentului?

În primul rând, moneda virtuală nu a fost creată inițial cu scopul de a deveni o formă de currency. Cryptocurrency reprezintă un mijloc de schimb, creat și stocat electronic, care folosește tehnici de codare pentru a controla crearea de unități monetare și tranzacțiile care au loc între ele. De ce s-a creat atât de multă vâlvă în jurul monedei virtuale? Pentru că reprezintă o modalitate rapidă și anonimă de plată, cu oportunități imense de creștere.

 Inteligența artificială (A.I.)

Scenariile în care roboții capătă conștiință nu mai par demne doar de filmele holywoodiene ci reprezintă previziuni ale viitorului nu foarte îndepărtat. Inteligența artificială se referă la crearea unor mașinării care se adaptează la mediul înconjurător și acționează în consecință pentru a-și maximiza șansele propriului succes, fără a necesita ajutor extern

Însă roboții care imită ființele umane sunt doar o parte a ceea ce cuprinde conceptul de inteligență artificială. De la mașini care se conduc singure, la perfecționarea algoritmilor de căutare ai Google, AI are potențialul de a transforma societatea într-un mod pozitiv.

Tehnologia și mediul de afaceri sunt într-o strânsă legătură, accelerarea celei dintâi declanșând o reacție în lanț în toate domeniile aferente.  Singura cale de a fi la curent cu cele mai noi informații este de a consulta experții din branșă, care nu au doar capacitatea de a explica evenimentele curente, ci și de a prezice tendințele viitoare din tehnologie și afaceri.

În cadrul celei de-a 4a ediții a evenimentului Gentleman in Business vom dezbate subiectele amintite mai devreme, dar și multe altele de acest fel, în încercarea de a înțelege ce se petrece azi, dar și ce se va petrece mâine în sectorul business.

Articol scris şi redactat de Ioana Nuţ.

Cum a fost la Lady Today Business Lady Tomorrow, 6th edition?

Ne face o deosebită plăcere să vă anunțăm că și ediția cu numărul VI a evenimentului Lady Today, Business Lady Tomorrow s-a bucurat de un succes răsunător. Axat pe tema inteligenței emoționale, una dintre cele mai actuale teme din domeniul business, evenimentul marca Business Ladies Club a oferit un mediu propice pentru doamnele și domnișoarele care au dorit să descopere cele mai proaspete insight-uri din domeniul EQ-ului.

Desfășurat la The Office, evenimentul a fost unul foarte reușit bucurându-se de un real succes printre doamne și domnișoare, pe care le-am întâmpinat cu zâmbetul pe buze, alături de mapele aferente și săculeții de lavandă oferiți de sponsorii noștri.
Atât noi, cât și numeroasele noastre participante, am așteptat cu nerăbdare evenimentul care avea să aducă sub același acoperiș 5 speakeri excepționali, care să ne ofere informații prețioase despre inteligența emoțională.

Lady today, business lady tomorrow 6th edition. Foto: Valentin Todea

Mihaela TATU

Primul speaker care ne-a onorat cu prezența a fost stimata doamnă Mihaela Tatu, realizator-prezentator de emisiune radio și TV și autoarea bestseller-ului ,,De 3 ori femeie” . Plină de șarm și energie, Mihaela ne-a împărtășit cele 7 elemente care împiedică comunicarea, și implicit relaționarea dintre două persoane: bârfa, prejudecata, negativismul, lamentarea, exagerarea, scuzele și impunerea propriei opinii. Soluția? Focusarea inteligenței emoționale în 4 aspecte cheie, reunite sub acronimul HAIL (Honesty, Authenticity, Integrity &Love). Totodată, invitata noastră a ținut să sublinieze faptul că femeile au de partea lor intuiția feminină și feminitatea, armele cele mai importante ale oricărei doamne sau domnișoare.

Hedi Hoka, doctor în psihologie, practician și autoare a bestseller-ului ,,Iubesc să fiu

Lady today, business lady tomorrow 6th edition. Foto: Valentin Todea

Hedi HOKA

femeie”, ne-a provocat la un exercițiu de relaxare și concentrare, inspirat de conceptul de Mindfulness. Mindfulness se referă la abilitatea de a fi prezent, conștient de propria persoană și de propriile emoții și trăiri. Hedi ne-a explicat importanța acestui concept în autocontrol, reprezentând o tehnică adjuvantă care induce o stare de bine și combate situațiile stresante care ne pot copleși în orice moment.

BLC_162.jpg

Adrian VÎNTU

Adrian Vîntu, inginer și coach în Leadership și Inteligență Emoțională, ne-a încântat cu prezența sa nonconformistă și plină de umor, oferindu-ne o privire de ansamblu a conceptului de inteligență emoțională în afaceri. Adrian ne-a explicat faptul că este esențial să empatizezi cu publicul țintă al afacerii tale, pentru a putea înțelege ce își dorește acesta de la produs și cum îl poți împacheta într-o experiență de cumpărare cât mai atractivă pentru acesta.

În continuare, Laura Dragomir, consultant în comunicare și speaker transformațional,

Lady today, business lady tomorrow 6th edition. Foto: Valentin Todea

Laura DRAGOMIR

ne-a acaparat atenția cu sfaturile referitoare la planning-ul unui discurs și stăpânirea emoțiilor. Pe lângă îndrumarea către acceptarea emoțiilor ca mod de combatere a lor și a marcării importanței relaționării cu publicul, Laura Dragomir este adepta învățării prin experiență: ,,Important este să îți iasă bine o dată! Acest lucru îți va da încredere, fie că îți iasă din prima, sau la a n încercare.”

Lady today, business lady tomorrow 6th edition. Foto: Valentin Todea

Zoltan VERES

Evenimentul a fost încheiat de Zoltan Veres. Speaker, trainer și coach specializat în inteligența emoțională acesta ne-a dezvăluit secretele EQ-ului şi diferenţele sunstanțiale dintre bărbaţi şi femei.  Zoltan ne-a învăţat să ne desluşim emoţiile, să fim puţin mai “inteligenţi emoţional”, să ne dăm seama ce simte celălalt şi care este reacţia noastră la sentimentele acelei persoane. Prezentarea lui, presărată cu replici inteligente care îți stârneau zâmbetul, informații utile și practice ne-a adus cu un pas mai aproape în a înțelege cu adevărat conceptul de INTELIGENȚĂ EMOȚIONALĂ.

Le mulțumim speakerilor care au reușit să captiveze audiența și sponsorilor fără de care evenimentul nu ar fi fost posibil: Mac Lewy, Humanitas, Special Events, Dentocalm, Q Caffe, Arome, Getts, Patiseria DeGusto, Print Daisler, partenerilor media: CLUJU.RO, Sfertul Academic, City Napoca, Arma Damelor și ONG-urilor USR, OSE, RATIO, ASM, ASB, BEST, Asociația Studentilor Psihologi din România, care ne susțin în toate demersurile noastre.

-Articol realizat de Ioana NUȚ

10 MOTIVE PENTRU CARE AR TREBUI SĂ FII PREZENTĂ LA EVENIMENTELE MARCA BUSINESS LADIES CLUB

 

După succesul dobândit în cadrul celor cinci ediții “Lady Today, Business Lady Tomorrow”, Business Ladies Club îți oferă 10 motive pentru care merită să fii prezentă în 24 martie la cea de-a șasea ediție a evenimentului “Lady Today, Business Lady Tomorrow”, dar totodată și la evenimentele viitoare pe care Business Ladies Club vi le pregătește.

  1. Dacă îți dorești mai mult de la propria persoană, vrei sa ieși din mulțime și să fii independentă, dar mai ales mulțumită de sine
  2. Pentru a afla de la specialiști, pașii cheie care stau la baza evoluției pe plan profesional și cum ajungi să iți construiești o carieră de succes
  3. Pentru a învăța că indiferent de scopul tău in viață, încrederea în propriile capacități te poate duce pe culmile succesului
  4. Dacă decizi să iți urmezi instinctul, să iți depășești limitele și să ai mereu sete de cunoaștere
  5. Pentru a învăța că întotdeauna exista mai multe provocări pentru a face față si mai multe oportunități de a crește
  6. Pentru a dobandi necesitatea de a-ți contura o imagine corectă si integră care reprezintă un lucru esential in mediul de afaceri
  7. Dacă dorești creșterea productivității și a imaginii personale în relațiile cu ceilalți prin comunicare și marketing
  8. Pentru a intra în contact cu experiențele și lecțiile din business ale unor persoane puternice din diferite domenii de activitate, care te motiveaza și te inspira
  9. Pentru a purta discuții cu oameni echilibrați și cu mult potențial
  10. Pentru a te îmbogăți cu cunoștiințe, valori și bună dispoziție

 

Așadar, în data de #24martie la #TheOffice, vă așteptăm cu multe surprize plăcute la Lady Today, Business Lady Tomorrow -6th edition.

Keep your eyes on us to discover our next events!

 

Articol realizat de Roxana Hîndorean