Multe afaceri eșuează. A ta poate să fie un succes

Dacă ai dat click pe acest articol, probabil ești una dintre sutele de persoane care, atunci când este întrebată care este visul ei, răspunde cu fermitate că dorește să pună bazele propriei afaceri. Sunt sigură că ai dat și ai primit de multe ori acest răspuns de-a lungul anilor. Asta până să îți spună unul dintre zecile de profesori din facultate că nu rezonează cu un interviu de angajare.

Din cauza sentimentului de incertitudine pe care ți-l oferă cuvântul “afacere“, dar și datorită demersului pe care îl presupune, mulți renunță la acest vis. Dar nu e chiar așa. Până la urmă și să ai o proprietate disponibilă spre închiriere în regim hotelier e tot o afacere! Nu e necesar să ai o firmă cu zeci de angajați și birouri în toată țara că să te poți numi antreprenor. Te-ai întrebat vreodată de ce unele afaceri au succes, iar altele eșuează? Ei bine, sunt câteva puncte cheie de care trebuie să ții cu dinții dacă vrei să reușești. De aceea, anul acesta am ales să le abordăm în cadrul evenimentului nostru cu tradiție, Lady Today, Business Lady Tomorrow. 

Pe 30 martie vei putea auzi cei mai bine calificați speakeri din domeniu, despre cum să faci dintr-o negociere un succes, despre cum să-ți construieșți un brand și cum să-ti alegi oamenii alături de care să lucrezi.  La ce te ajută negocierile? Practic, dintr-o discuție cu cineva cu funcție de management sau execuție, obții ceva în avantajul tău. Poți să negociezi, contracte, salarii, termeni și condiții, oferte, prețuri etc.

Planul de afaceri este cel mai important atunci când vrei să îți începi o afacere. Cu ajutorul lui rămâi organizat și determini drumul de parcurs pentru o anumită perioadă de timp. Unele dintre punctele abordate în acest plan definesc strategia, misiunea, valorile și obiectivele.  De asemenea, unul dintre speakeri ne va explica de ce un brand nu este doar un nume sau logo. Brandul se referă și la identitatea proprie a afacerii în sine, la felul cum este percepută de către oameni și dacă aceștia asociază logo-ul și numele cu afacerea ta. De asemenea, vor explica la ce se referă termenii poziționare, strategie și promovare. Un subiect interesant despre care vom auzi este despre propria imagine de antreprenor. A fi Business Woman înseamnă a-ți construi o imagine și o personalitate proprie, autentică. Adică un brand. Și dacă îți construiești o imagine puternică, pozitivă, trebuie să găsești oameni care să te ajute să întărești ceea ce vrei să transmiți. De asemenea, criteriile prin care ne alegem echipa, calitățile și abilitățile profesionale pe care acești oameni trebuie să le îndeplinească, o să le aflăm tot la eveniment.

Și în final, pentru ca afacerea să meargă bine și să reziste în timp, ai nevoie de vânzări. Cu asta se ocupă marketingul. Speakerul nostru va explica cum trebuie să ne definim corect un public țintă, să determinăm care le sunt nevoile și cum să opteze pentru serviciile propriei afaceri în detrimentul concurenței.

Dacă vrei să afli mai multe detalii despre cum poți să-ți iei bilet la eveniment, intră acum pe pagină noastră de Facebook, pe care o poți accesa aici. Te asigurăm că prezența ta ne va bucura nespus, iar tu vei putea bifa o altă experiență utilă și benefică în dezvoltarea propriului viitor. Acest eveniment este pentru tine, pentru voi, dragi viitoare femei de succes! Așa că, ia-ti o prietena si vino la Lady Today Business Lady Tomorrow. Avem reducere!

Be the kind of woman that makes other women want to up their game

Articol redactat de: Cătălina

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s