Încă o ediție de succes a evenimentului Business Ladies Conference

Data de 25 noiembrie 2017 reprezintă o filă adăugată în istoria evenimentelor organizate de Business Ladies Club. De la an la an echipa noastră aduce un plus de valoare comunității noastre, iar munca, eforturile și timpul dedicat au dus la realizarea unui eveniment care se ridică la cele mai înalte standarde.

Voluntarii noștri le-au întâmpinat pe participante cu un zâmbet larg, cu mapa evenimentului și cu un trandafir alb oferit de către partenerii noștri de la Special Events care să le amintească cu drag de conferință. Am reușit să citim pe chipul doamnelor și domnișoarelor bucuria de a fi prezente în sală, curiozitate, entuziasm și cu o asemenea bună-dispoziție am dat startul conferinței la ora 10:00.

23844887_1451227581612595_3201796630158594871_n

Roxana Rugină

Roxana Rugină, fondator Simplon România, ne-a oferit o doză de motivație și ne-a încurajat să  greșim cât mai mult pentru că astfel ne vor ieși lucrurile mai bine. ”Fă ceea ce îți place, dar în același timp fă și lucruri pe care nu le-ai face în mod obișnuit sau care nu îți plac. Fii prorpiul model, persoana pe care ai vrea să o admiri.”, ne-a recomandat Roxana Rugină.

 

Fondatorul firmei de consultanță în marketing, MKOR,  Corina Cimpoca, ne-a vorbit

23905439_1451260161609337_1933128544735862510_n

Corina Cimpoca

despre ce este marketing-ul: ”Marketing-ul este piatra de temelie din orice business și este format din cei 5P (Product, Price, Place, Promotion, People) la care s-au adăugat recent încă două elemente, Process și Physical environment. ” Corina Cimpoca e de părere că ”PR-ul rezultă din promovare (marketing) și trebuie să știi ce tip de informație creează o știre și contextul pentru a promova produsele.”

 

23844599_1451283841606969_6055750772457113904_n

Mihaela Mureșan

Mihaela Mureșan, fondatorul companiei Brand Essence, a subliniat importanța cunoașterii publicului ca să poți transmite mesajul potrivit, iar pentru a alege canalul de comunicare trebuie să clarifici ce vrei să comunici și cui. Există și cealaltă extremă, cea a comunicării în exces. Sfatul Mihaelei este ”Don’t over-communicate!”, deci este importantă și cantitatea de informații.

 

23795278_1451376338264386_3823398265586785509_n

Arma Damelor

Fetele de la Arma Damelor ne-au povestit despre cum e să ai un blog sau să faci un vlog. De ce avem nevoie mai exact? Avem nevoie de un scop, o viziune, puțin talent, echipament, echipă și determinare. Recomandarea din partea fetelor este să scriem despre ce ne place, ce ne inspiră și să nu copiem de la alții. Autenticitatea este un factor al succesului în blogging, dar trebuie să ne concentrăm și pe lucrurile ce țin de marketing cum ar fi prezența în social media și colaborările cu diferite firmei sau personalități.

23844875_1451401594928527_8333796136881086633_n

Alina Dragoș

Alina Dragoș, event planner la HOHA Wedding&Events, ne mărturisește că își ascultă clienții și creează evenimentele după stilul și personalitatea lor. Fiecare eveniment e unic și sunt folosite concepte creative, iar ideile clișeistice sunt evitate. Recomandarea Alinei Dragoș pentru doamnele și domnișoarele prezente în sala a fost simplu și optimist: ”Bucură-te de fiecare reușită, mereu!

 

 

23795809_1451423441593009_7841217239954856850_n

Maria Cristiana Tudose

Maria Cristiana Tudose, autoarea cărții “Eu Sunt Femeie” ne îndeamnă să descoperim curajul feminin din interiorul nostru și să ne mândrim cu faptul că SUNTEM FEMEI! Secretul unui storyteller este de a menține legătura cu cititorii săi. Sentimentul de împlinire apare atunci când observi că reușești să-i ajuți pe cei care citesc blogul tău, și tu, la rândul tău să fii ajutat de ei, primind susținere și încurajare! Dar este important și ceea ce scrii. Conținutul e informații trebuie să fie nou și autentic. Maria Cristiana Tudose ne îndeamnă să nu îți subestimezi cititorii sau clienții și să nu uităm de unde am plecat.

Conferința noastră s-a încheiat cu discursul unei persoane dragi și speciale, Mihaela Doboșeriu, membru Business Ladies Club de 5 ani de zile dintre care 3 ani a condus organizația în calitate de președinte. Mihaela le-a povestit participantelor despre activitatea asociației, despre valorile și scopul organizării evenimentelor marca BLC. Îi mulțumim pentru toată munca, dedicația și sprijinul acordat tuturor voluntarilor.

24059008_1451467811588572_1701883709784646106_n

Mihaela Doboșeriu

 

Așadar,  am avut parte de o zi de sâmbătă bogată în informații și cunoștințe de cea mai bună calitate din partea celor 7 speakeri excepționali.

Le mulțumim speakerilor, partenerilor și sponsorilor (Centrul Medical Jamgossian, Clinica Stomatologic[ Dentocalm, Cristian Cosma Photography, GETT’S Color Bar , Arome Healthy Bar, Omnia Fitness & Spa, Innover Printing, Kuando Cosmetics), partenerilor media (CLUJU.RO, Cluj Life, CityNapoca, România Pozitivă, Arma Damelor, Cluj.com, Visit Cluj) și ONG-urilor (ASM Cluj, RATIO, OST, OSUT Cluj, USR ) pentru că au crezut în noi și ne-au susținut până la capăt.

De asemenea, mulțumim celor 140 de participante și le așteptăm cu drag la următoarele evenimente.

Echipa BLC

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s